Известие

Collapse
No announcement yet.

най-после и аз да стана член на клуба

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • най-после и аз да стана член на клуба

    Здравейте имам алфа 156 1.8 т.с. и това беше любов от пръв поглед.Купих я 2006г. и оттогава изпитвам истинско удоволствие от нея.Но както знаете не всичко е цветя и рози.И откъде да започна.след като я купих естественно сменям ремъци,ролки,масла,накладки и веднага след излизането от сервиза лампата на инжекциона светна.Оказа се че те горките не са и чували как се зацепва алфа.Това ми струваше колянов вал,биели,бутала и много ходене по мъките .След като събрах нужните части познайте,отидох пак при тях за ремонт.Но уви резулта беше същия.Моментално светна онази"гадна"лампа на инжекциона и след консултация,вече в друг сервиз,ми обясниха за какво иде реч.Тръгвам за столицата на сервиз,но на 167км.изгърмя двигателя и на буксир обратно до село Севлево.Постоя така близо 1 година и най-накрая се сдобих с щто годе евтин двигател.Монтирахме го и като се почна.....Смяна на съеденител,горна помпа на съеденител,машинка на предното стъкло,предни горни носачи,тампони на стабилизираща щанга,мека връзка на ауспуха.Засега това е всичко.А апропо някой можели да ми каже защо понякога нямам мигачи.Не си мислете че тези пречки ще ме накарат да сменя марката.следващият автомобил пак ще е алфа (дай боже алфа камал),защото няма по-сигурен и по-красив автомобил от алфа ромео.Ще се радвам ако някой ми помогне за проблема с мигачите.

  • #2
    Ох, вкарвайте ги такива в черния списък на сервизите, че всеки път ми става мъчно, като прочета подобни "майсторови" изпълнения и мазила... съболезнования, колега. Моят майстор кажи-речи само на картинка ги беше виждал Алфите, особено такива "по-нови" модели като 156, до момента в който комшията му, още един негов познат и аз почти по едно и също време си взехме 156-ци и се наложи да им сменя консумативите. Ми моя ремък от раз го зацепи, елементарни неща направи пред очите ми, за да стане без проблем като хората ... След което окончателно се убедих, че това опира да умения, в принципно познаване на това как се работи по една кола. Детайлите после на място се уточняват, според модела.

    Тия, дето ангренаж на Алфа не могат да зацепят, и на Лада ще се оклякат. Те просто не са майстори а изродени изчадия покрай кризата и безработицата...
    Чудя се само, защо си се върнал при тях още след първата им гигантска издънка?
    Две черни перли...

    Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

    Comment


    • #3
      И аз се чудя защо си се върнал отново при тях,но вече е минало и важното е,че не се отказваш от марката заради *кадърни майстори* ...Относно мигачите при мене ставаше така,при по-силно друсване,предполагам релето е било хлабаво !

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от go4eto Покажи съобщение
        Здравейте имам алфа 156 1.8 т.с. и това беше любов от пръв поглед.Купих я 2006г. и оттогава изпитвам истинско удоволствие от нея.Но както знаете не всичко е цветя и рози.И откъде да започна.след като я купих естественно сменям ремъци,ролки,масла,накладки и веднага след излизането от сервиза лампата на инжекциона светна.Оказа се че те горките не са и чували как се зацепва алфа.Това ми струваше колянов вал,биели,бутала и много ходене по мъките .След като събрах нужните части познайте,отидох пак при тях за ремонт.Но уви резулта беше същия.Моментално светна онази"гадна"лампа на инжекциона и след консултация,вече в друг сервиз,ми обясниха за какво иде реч.Тръгвам за столицата на сервиз,но на 167км.изгърмя двигателя и на буксир обратно до село Севлево.Постоя така близо 1 година и най-накрая се сдобих с щто годе евтин двигател.Монтирахме го и като се почна.....Смяна на съеденител,горна помпа на съеденител,машинка на предното стъкло,предни горни носачи,тампони на стабилизираща щанга,мека връзка на ауспуха.Засега това е всичко.А апропо някой можели да ми каже защо понякога нямам мигачи.Не си мислете че тези пречки ще ме накарат да сменя марката.следващият автомобил пак ще е алфа (дай боже алфа камал),защото няма по-сигурен и по-красив автомобил от алфа ромео.Ще се радвам ако някой ми помогне за проблема с мигачите.
        Колега,добре дошъл!
        Обаче не е необходимо да пускаш няколко теми с еднакво съдържание и различни заглавия,за да получиш внимание - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=55701
        Нищо лично!Успех с ремонтите по колата!
        Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
        Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
        http://www.family-sozopol.com/

        Comment


        • #5
          Ами да речем че във те са най-добрите в града.нали са все пак Рейсинг сървис.Но все пак макар че беше по трудния начин си научих урока.тогава нямах и най-малка представа за алфа

          Comment


          • #6
            има едно соньо реле под волана има тема за мигачите потърси с търсачката
            алфа ромео 156 1.8 тс -на части
            алфа ромео 164 2.0тс -на части
            нисан примера п10 1,6 16в хечбек
            sigpic

            Comment


            • #7
              Добре дошъл в племето,колега! Пожелавам ти никакви ремонти през новата година. Който си вземе Алфа Ромео,или остава верен на марката,или никога не се сеща за тази марка! Надявам се да си от първите!!
              Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
              Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

              Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
              Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

              Comment


              • #8
                Алфа си е Алфа! Сервизите - не ми се говори. Дори и за някои от публикуваните тук (лично впечатление). Надявам се поне да си им треснал алфата в главите на ония дето зацепват с боядисване. Колкото до мигачите - "презацепи" си куплунзите на панела с бушоните като начало (и отпред и отзад). Полезно е след толкова висене на сухо. За по-нататък вече може да е от няколко неща - лост, реле, аварийни (управление). Успех

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от go4eto Покажи съобщение
                  ......Не си мислете че тези пречки ще ме накарат да сменя марката.следващият автомобил пак ще е алфа (дай боже алфа камал),защото няма по-сигурен и по-красив автомобил от алфа ромео.Ще се радвам ако някой ми помогне за проблема с мигачите.
                  Дано под най-сигурния имаш в предвид поведение на пътя а не надежност на различние агрегати и възли

                  Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от go4eto Покажи съобщение
                    А апропо някой можели да ми каже защо понякога нямам мигачи.
                    Пич - на тия кахъри дето ги имаш, кво толкова ти пука дали имаш мигачи или не??????
                    И как по дяволите след първия проблем, отново си отишал там.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      В град като Севлиево е трудно да се намери читав сервиз . Един приятел с Пежо ХДИ го гледаха като голям камък по сервизите там и реши да си поддържа колата в друг град . Въпреки всичките премеждия , все още не се отказваш от марката
                      Може да качиш някоя снимка да я видим , пък и да знаем , че си ти , ако някой преминава през Севлиево
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                      Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                      Ex: BMW E61 530 Xi

                      Comment


                      • #12
                        В Севлиево само голфчета,пасати и санитария правят и то пак не е сигурно
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • #13
                          Ам що не идваш до Търново, Горна? Тук има алфисти с опит. Тук идват и от Габрово, Русе, Търговище... Като ти трябва нещо за ремонт по колата питай във форума кой, как, какво, що... ще ти кажем. Съчетаваш го с една разходка до Търново и няма да береш ядове.

                          Поеха ли отговорност от сервиза поне?
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            А дано - ама надали....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Ам що не идваш до Търново, Горна? Тук има алфисти с опит. Тук идват и от Габрово, Русе, Търговище... Като ти трябва нещо за ремонт по колата питай във форума кой, как, какво, що... ще ти кажем. Съчетаваш го с една разходка до Търново и няма да береш ядове.

                              Поеха ли отговорност от сервиза поне?
                              Ам те и у Горна за да проверят едно реле на горивната помпа им трябват 2 седмици щот било студенооооооо.
                              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                              sprint tropheo
                              155/1.8
                              156/2.0 Selespeed

                              Comment

                              Working...
                              X